Dumbreck ütles MotorsTV kommentaaris, et Audid on Oscherslebenis kõige raskemad. Nju kui mersuga samas kaalus siis on hästi ja võimalused võita paljudel. Seda uudist ma ootan täiega, et Opel ei loobuks. Nad võiks veel mõned poodiumid saada sel aastal ja miks mitte ka võidu ning jätkata ikka 2006. Ise loodan salamisi ka seda, et äkki siiski otsustab BMW ühineda DTM iga ja tuua rajale uue M mudeli V8 mootori mis kohe valmimas.mrali kirjutas:Kaalud Oscherslebenis:
-Audi,Mersu (2005):1060 kg
-Audi,Mersu (2004):1035 kg
-Opel:1030 kg
Eelmisel aastal tuli Oscherslebenist kaksikvõit Audile (Kristensen,Tomczyk);vanameister Reuter tõi Opelile eelmise aasta ainsa poodiumi.Hästi liikusid tol etapil ka teised Opelid;Aiello,Scheider ja Fässler tulid punktidele,Dumbrecki sõidu rikkus Schneider,kes sõitis teda ja ennast korraks rajalt välja.
Kuulduste järgi otsustatakse millalgi suvel,mida Opel 2006 teeb,võimatu pole muidugi ka see,et lahkumisplaanid tühistatakse.
DTM 2005-4.etapp,Automotodrom Brno
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Siis pigem juba Volvo või Nissan. Nende Touring Car projektid on õnnestunud suhteliselt hästi eriti BTCC sarjas.mrali kirjutas:Kardan,et BMW taas DTM-is jääbki soovunelmaks...
Keegi võiks aga Zyteki auto projekti üle võtta,millest oleks pidanud MG saama.Sobiks näiteks-Volvo,Nissan,Toyota vms...
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P