Shakedowni piltidelt jäi küll selline mulje. Ju siis kuumuses on kinnise kiivriga hingamine niivõrd palju raskendatud. Erilist õhuliikumist ju aeglaste katsete tõttu autos ei toimu ka.
Markko sõidab jah vana lahtise kiivriga sel etapil, ilmselt on põhjus meeletu kuumus.
Markko auto on sama, mida ta kasutas Argentinas. Duval sõidab sama autoga, mida Markko kasutas Uus-Meremaal ja Duval kasutas Argentinas. Uusi Focuseid selleks ralliks tehtud ei ole.
Markko sõidab jah lahtise kiivriga.Aga Peugeoti meestel pidid sellel rallil kõigil konditsioneerid sees olema.Nii et neist tegijaid ei ole seekord vist.
(väike joke)!!!!
eix kirjutas:Markko sõidab jah lahtise kiivriga.Aga Peugeoti meestel pidid sellel rallil kõigil konditsioneerid sees olema.Nii et neist tegijaid ei ole seekord vist.
(väike joke)!!!!
Marcus Grönholm ütles YLE tv-le antud intervjuus, et see konditsioneer hakkab toimima alates kiirusest 60 km/h ja Küprosel saavutatakse see kiirus suht harva Veel ütles ta, et see on tobe asjandus millel mingit mõtet pole, kuna ta siin korralikult nagunii ei toimi, kui siis ülesõidul
Panizzi kahel rattal sõitu näitas ka YLE spordisaates. Katusele keeramine oli tal ikka väga lähedal, rallil see mees küll ühe katuse paneb vähemalt ära
Markko võtab rahulikult, esimeses splitis +1 Carlosele. Pange tähele Solbu teeb nüüd -2 Carlose suhtes ja järgmisel katsel juhuslikult jääb talle puu ette.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud