Autokross, superkross ja rallikross - nende erinevused?
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 17
- Liitunud: 27 Veebr 2005, 12:35
- Asukoht: Paide
- Kontakt:
Autokross, superkross ja rallikross - nende erinevused?
Et kas suudab keegi ära seletada nende kolme erinevust ja millega algajal köige parem alustada oleks?
Ostan 14" uusi ja kasutatud (kui vääga korralikke) piike ning 14" piigivelgi.
Autokross on meil siin tegelikult veokakross, kus osalemas siis veoautod ja bagid.
Rallikrossil ja superkrossil suurt vahet nagu pealtnäha ei olegi, kui vaid see, et rallikrossis on meistrivõistlused ja superkrossis karikavõistlused.
Superkrossi eirpäraks on veel see, et kõikides klassides, välja arvatud vabaklass ja 4wd (viimases pole ühtegi autot hetkel) kehtib müügikohustus, mis on mõeldud selleks, et hoida neid võrdlemisi samal tehnilisel tasemel. Pärast võistlust pannakse autod kinnisesse parki, kus igaühel on võimalus osta endale 20000 krooni eest ükskõik milline auto. Kui soovijaid on mitu või kui omanik soovib autot alles jätta, siis toimub enampakkumine ning üle 20000 pakutud summa läheb korraldajatele.
Superkross on hetkel oluliselt populaarsem kui rallikross ning konkurents on seal tihe. Samas on seal etappe sel aastal kokku tervelt 12, mis tähendab, et trenni saab kõvasti.
Kross on sõiduvõtete omandamisel minumeelest isegi veidi parem kui näiteks rahvasprint, sest seal saab otse laivis näha, kuidas sinu ees kihutavad kiiremad sõitjad mingeid kurve võtavad ning näed ära kohe ka kaotuse, et millistel lõikudel jääd teistest maha. Miinuseks on muidugi see, et teised sul ees tokerdavad ning tihti juhtub ka plekimõlkimisi teiste autodega kokkupõrgetest.
Kui rallikrossi ja superkrossi vahel valida tahad, siis uuri võistluste osalemistasusid ja tehnilisi tingimusi ja käi kohapeal vaatamas, kuidas konkurendid tunduvad.
Rallikrossil ja superkrossil suurt vahet nagu pealtnäha ei olegi, kui vaid see, et rallikrossis on meistrivõistlused ja superkrossis karikavõistlused.
Superkrossi eirpäraks on veel see, et kõikides klassides, välja arvatud vabaklass ja 4wd (viimases pole ühtegi autot hetkel) kehtib müügikohustus, mis on mõeldud selleks, et hoida neid võrdlemisi samal tehnilisel tasemel. Pärast võistlust pannakse autod kinnisesse parki, kus igaühel on võimalus osta endale 20000 krooni eest ükskõik milline auto. Kui soovijaid on mitu või kui omanik soovib autot alles jätta, siis toimub enampakkumine ning üle 20000 pakutud summa läheb korraldajatele.
Superkross on hetkel oluliselt populaarsem kui rallikross ning konkurents on seal tihe. Samas on seal etappe sel aastal kokku tervelt 12, mis tähendab, et trenni saab kõvasti.
Kross on sõiduvõtete omandamisel minumeelest isegi veidi parem kui näiteks rahvasprint, sest seal saab otse laivis näha, kuidas sinu ees kihutavad kiiremad sõitjad mingeid kurve võtavad ning näed ära kohe ka kaotuse, et millistel lõikudel jääd teistest maha. Miinuseks on muidugi see, et teised sul ees tokerdavad ning tihti juhtub ka plekimõlkimisi teiste autodega kokkupõrgetest.
Kui rallikrossi ja superkrossi vahel valida tahad, siis uuri võistluste osalemistasusid ja tehnilisi tingimusi ja käi kohapeal vaatamas, kuidas konkurendid tunduvad.
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 17
- Liitunud: 27 Veebr 2005, 12:35
- Asukoht: Paide
- Kontakt: