Sõit siis läbi.Ferrarid tõestasid ei tea mitmendat korda järjest oma paremust ,Takuma-sanilt esimene poodium ning päeva kaks imet:esiteks McLarenite järjekordne topelt-fini ning teiseks muidugi Baumgartneri ja Minardi punkt:)
Sääraste katkestamisrohkete sõitude suurim võlu ongi vähemalt minu jaoks ka nõrgemate (teoreetiline) parem võimalus silmi pähe saada.
Hea sõit oli ja isegi uni ei tulnud peale (mul viimasel ajal see probleem ). Ferrarid isegi tegid mõningaid lahedaid manöövreid ja tegemist ühe kordaläinud sõiduga .
Sõit üle pika aja huvitav ja oli mida vaadata. Miks Montoya rajalt maha võeti kas varu autot ei tohigi siis kasutada või milles asi. Sato näitas end heast küljest seekord, hea see et ta vähemalt ei karda möööda sõita. Ralfil sai selg põrutada ja midagi veel vist.
JPM istus liiga hilja varuautosse.1988.aasta Brasiilia etapil võeti Senna umbes sama asja pärast maha.
Räägiti ka punktisüsteemist ja minu meelest on praegune siiski parem,eeskätt just väiksemate tiimide seisukohast.Vana süsteemiga oleks hetkel 14 sõitjat ja 7 tiimi silmadel,Webber,Heidfeld,Glock ja Baumgartner ning veel Jaguar,Jordan ja Minardi oleksid nullil...