Rootsi ralli 2010 - III päev
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Rootsi ralli 2010 - III päev
Rootsi ralli kolmas võistluspäev SS17-SS21, 101,05km
Rootsi ralli teisel võistluspäeval sõideti kokku kaheksa kiiruskatset ning pikim nendest oli kaks korda läbitud Vargåsen (24,63km). See katse on kurikuulus oma hüppe poolest, millel nimeks Colins crest.
Sama kiiruskatse avas ka teise võistluspäeva ning esimesena sai publik hinnata ralliliidri Mikko Hirvoneni Ford Focus WRC õhulendu. Soomlasel on hüppest kehvad mälestused hooajas 2006, kus peale pikka õhulendu purunes tema juhitud Ford Focuse veepumba rihm .
Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen – Ford Focus RS WRC, Colins crest 2006
Päeva teise kiiruskatse alguses tekkisid probleemid rajaäärde kogunenud publiku ohjamisega ning turvakaalutlustel lükati kiiruskatse algust edasi. See omakorda tähendas, et edasi nihkusid ka järgnevate kiiruskatsete algusajad.
Teise võistluspäeva 29. kohaga lõpetanud Marcus Grönholm tõestas Sågen katse teistkordsel läbimisel miks just see on tema ralli MM-sarja lemmik katse. Vanameister edestas kiiruskatsel kõiki konkurente ning rahulolumärgiks kõlas peale katselõppu YES!
Rootsi ralli teisel päeval tehti ka ajalugu. Autoralli MM-sarja esimene katsevõit võeti S2000 masinal.
Sellega sai hakkama eelmise hooaja JWRC meister Martin Prokop, kes võitis SS16 Ford Fiesta S2000 masinal.
Ott Tänak ja Kuldar Sikk näitasid ka teisel võistluspäeval kiiret sõitu, kuid sarnaselt avapäevaga tekkisid probleemid päeva teises pooles. Viimasel kiiruskatsel purunes roolivõimu õlivoolik ning masina alt käisid välja ka leegid, kuid õnneks lõppes kõik õnnelikult ning Tänak – Sikk jätkavad rallit ka kolmandal võistluspäeval. Peale teist võistluspäeva on Tänak – Sikk absoluudi 26. kohal ja N-rühma arvestuses hoitakse neljateistkümnendat kohta.
Kolmandat võistluspäeva eel juhib üldarvestuses Mikko Hirvonen, S-WRC arvestuses P-G Andersson (ABS 10), PWRC arvestuses Patrik Flodin (ABS 16).
Kas Mikko Hirvoneni edu Sebastien Loebi ees on piisav, et võita hooaja 2010 avaralli?
Foto: REUTERS/SCANPIX
Ka teise võistluspäeva lõpetas liidrina Mikko Hirvonen. Soomlane võitis küll vaid ühe kiiruskatse, kuid alustas hea tempoga ja hoidis seda lõpuni ning tegi õiged rehvivalikud. Markko Märtin sõnas intervjuus Autosport.com-ile, et ta usub ,et Hirvoneni edu Loebi ees on piisav, hooaja esimese MM-ralli võiduks. Hirvonen edestab ennem viimast võistluspäeva Sebastien Loebi 16,6 sekundiga ning soomlast lahutab karjääri kaheteistkümnendast MM-ralli võidust veidi rohkem kui sada kiiruskatse kilomeetrit.
Sebastien Loeb võitis teisel võistluspäeval kolm kiiruskatset järjest ning vähendas päeva esimeses pooles vahe ralliliidriga 4,2 sekundi peale. Peale hoolduspausi aga kulusid korduvkatsetel sõidetud kruusa ja lumesegusel teel Citroen C4 rehvid liiga kiirelt ning tagasivõidetud sekundid olid taas kadunud. Viiekümne viiendat rallivõitu ihkav prantslane seisab ennem viimast võistluspäeva raske ülesande ees – kuidas alistada kooslus Hirvonen , Ford?
Kolmandana lõpetas rallipäeva Jari-Matti Latvala. Soomlane võitis kaks kiiruskatset ja vältis suuremaid sõiduvigu ning kerkis tänu konkurendi sõiduveale koha võrra.
Kolmandal võistluspäeval saab olema soomlase sihiks kindlustada Fordile poodiumikoht.
Dani Sordo hästi alanud ralli sai tagasilöögi juba hommikusel kiiruskatsel. Kuuenda käigu pealt tehtud spinn jättis hispaanlase koos kaardilugeja Marc Martiga hetkeks teadmatusse, et kuhu poole edasi peaks sõitma? Päeva edenedes oli Citroeni teine number sunnitud peatuma, et puhastada lumest võistlusmasina esiosa ja eelviimasel kiiruskatsel lipsas taas sõiduviga sisse ning tulemuseks kolmanda koha loovutamine Latvalale.
Viienda kohta suutis ka teise võistluspäeva järel säilitada Sebastien Ogier. Prantslase poolt juhitud Citroenil puudus päeva esimeses pooles tagumine spoiler ning seega oli masin kiiretel lõikudel raskesti juhitav. Hoolimata sellest suutis Ogier konkurendid seljataga hoida. Esimest Rootsi rallit sõitva prantslase päeva parim katseaeg oli Hagfors Spridi kolmas koht.
Sarnaselt Ogieriga suutis ka Henning Solberg säilitada esimesel päeval võideldud positsiooni.
Norralane oli rahul päeva esimese poolega, kuid tegi päeva teisel poolel vale rehvivaliku ning kaotas palju väärtuslikke sekundeid.
Kohtadele seitse ja kaheksa käis heitlus kõikidel teisel päeval läbitud kiiruskatsetel. Võitjana väljus duellist Wilson vs Østberg , britt. Ennem viimast võistluspäeva lahutab võistlejaid 13,2 sekundit.
Avapäeva kolmeteistkümnendalt kohalt üheksandaks suutis kerkida Petter Solberg. Norralane otsis terve päeva õiget sõidurütmi ning võistlusmasina setinguid , kuid päeva lõppedes sõnas, et lubab need otsida viimaseks võistluspäevaks. Solbergi parim katseaeg oli Fredriksbergi teise läbimise viies koht.
Viimasest punktikohast ennem viimast võistluspäeva hoiab kinni kohalik iidol P-G Andersson. Skoda Fabia S2000 masinat rooliv rootslane on klassi S-WRC liider ning kindlasti soovib ta sellel kohal ka ralli lõpetada.
Rootsi ralli järjestus peale SS16:
1.M Hirvonen/J Lehtinen FIN Ford Focus RS 2h14min48.3sec
2. S Loeb/D Elena FRA Citroen C4 +16.6sec
3. J-M Latvala/M Anttila FIN Ford Focus RS +51.4sec
4. D Sordo/M Marti ESP Citroen C4 +1m46.2sec
5. S Ogier/J Ingrassa FRA Citroen C4 +2m42.1sec
6. H Solberg/I Minor NOR Ford Focus RS +3m47.9sec
7. M Wilson/S Martin GBR Ford Focus RS +5m44.1sec
8. M Østberg/J Andersson NOR Subaru Impreza +5m57.3sec
9. P Solberg/P Mills NOR Citroen C4 +8m35.2sec
10. P-G Andersson/A Fredriksson SWE Skoda Fabia S2000 +8m48.1sec
26. O Tänak/K Sikk EST Subaru Impreza +19m21.9sec
29. M Grönholm/T Rautiainen FIN Ford Focus RS +22m43.7sec
35. K Räikkonen/K Lindström FIN Citroen C4 +33m40.6sec
Katsevõite 2.võistluspäeval:
3 (SS10,11,12) – Sebastien Loeb Citroen C4 WRC
2 (SS13,15) – Jari-Matti Latvala Ford Focus RS WRC
1 (SS9) – Mikko Hirvonen Ford Focus RS WRC
1 (SS14) – Marcus Grönholm Ford Focus RS WRC
1 (SS16) – Martin Prokop Ford Fiesta S2000
Rootsi ralli kolmanda võistluspäeva kiiruskatsed SS17-SS21, 101,05km
SS 17 Rämmen 1 21,87 km 08:52
SS 18 Värmullsåsen 1 23,41 km 09:28
SS 19 Lesjöfors 10,49 km 11:51
SS 20 Rämmen 2 21,87 km 12:23
SS 21 Värmullsåsen 2 23,41km 13:52
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... rally_id=S
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp
Rootsi ralli teisel võistluspäeval sõideti kokku kaheksa kiiruskatset ning pikim nendest oli kaks korda läbitud Vargåsen (24,63km). See katse on kurikuulus oma hüppe poolest, millel nimeks Colins crest.
Sama kiiruskatse avas ka teise võistluspäeva ning esimesena sai publik hinnata ralliliidri Mikko Hirvoneni Ford Focus WRC õhulendu. Soomlasel on hüppest kehvad mälestused hooajas 2006, kus peale pikka õhulendu purunes tema juhitud Ford Focuse veepumba rihm .
Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen – Ford Focus RS WRC, Colins crest 2006
Päeva teise kiiruskatse alguses tekkisid probleemid rajaäärde kogunenud publiku ohjamisega ning turvakaalutlustel lükati kiiruskatse algust edasi. See omakorda tähendas, et edasi nihkusid ka järgnevate kiiruskatsete algusajad.
Teise võistluspäeva 29. kohaga lõpetanud Marcus Grönholm tõestas Sågen katse teistkordsel läbimisel miks just see on tema ralli MM-sarja lemmik katse. Vanameister edestas kiiruskatsel kõiki konkurente ning rahulolumärgiks kõlas peale katselõppu YES!
Rootsi ralli teisel päeval tehti ka ajalugu. Autoralli MM-sarja esimene katsevõit võeti S2000 masinal.
Sellega sai hakkama eelmise hooaja JWRC meister Martin Prokop, kes võitis SS16 Ford Fiesta S2000 masinal.
Ott Tänak ja Kuldar Sikk näitasid ka teisel võistluspäeval kiiret sõitu, kuid sarnaselt avapäevaga tekkisid probleemid päeva teises pooles. Viimasel kiiruskatsel purunes roolivõimu õlivoolik ning masina alt käisid välja ka leegid, kuid õnneks lõppes kõik õnnelikult ning Tänak – Sikk jätkavad rallit ka kolmandal võistluspäeval. Peale teist võistluspäeva on Tänak – Sikk absoluudi 26. kohal ja N-rühma arvestuses hoitakse neljateistkümnendat kohta.
Kolmandat võistluspäeva eel juhib üldarvestuses Mikko Hirvonen, S-WRC arvestuses P-G Andersson (ABS 10), PWRC arvestuses Patrik Flodin (ABS 16).
Kas Mikko Hirvoneni edu Sebastien Loebi ees on piisav, et võita hooaja 2010 avaralli?
Foto: REUTERS/SCANPIX
Ka teise võistluspäeva lõpetas liidrina Mikko Hirvonen. Soomlane võitis küll vaid ühe kiiruskatse, kuid alustas hea tempoga ja hoidis seda lõpuni ning tegi õiged rehvivalikud. Markko Märtin sõnas intervjuus Autosport.com-ile, et ta usub ,et Hirvoneni edu Loebi ees on piisav, hooaja esimese MM-ralli võiduks. Hirvonen edestab ennem viimast võistluspäeva Sebastien Loebi 16,6 sekundiga ning soomlast lahutab karjääri kaheteistkümnendast MM-ralli võidust veidi rohkem kui sada kiiruskatse kilomeetrit.
Sebastien Loeb võitis teisel võistluspäeval kolm kiiruskatset järjest ning vähendas päeva esimeses pooles vahe ralliliidriga 4,2 sekundi peale. Peale hoolduspausi aga kulusid korduvkatsetel sõidetud kruusa ja lumesegusel teel Citroen C4 rehvid liiga kiirelt ning tagasivõidetud sekundid olid taas kadunud. Viiekümne viiendat rallivõitu ihkav prantslane seisab ennem viimast võistluspäeva raske ülesande ees – kuidas alistada kooslus Hirvonen , Ford?
Kolmandana lõpetas rallipäeva Jari-Matti Latvala. Soomlane võitis kaks kiiruskatset ja vältis suuremaid sõiduvigu ning kerkis tänu konkurendi sõiduveale koha võrra.
Kolmandal võistluspäeval saab olema soomlase sihiks kindlustada Fordile poodiumikoht.
Dani Sordo hästi alanud ralli sai tagasilöögi juba hommikusel kiiruskatsel. Kuuenda käigu pealt tehtud spinn jättis hispaanlase koos kaardilugeja Marc Martiga hetkeks teadmatusse, et kuhu poole edasi peaks sõitma? Päeva edenedes oli Citroeni teine number sunnitud peatuma, et puhastada lumest võistlusmasina esiosa ja eelviimasel kiiruskatsel lipsas taas sõiduviga sisse ning tulemuseks kolmanda koha loovutamine Latvalale.
Viienda kohta suutis ka teise võistluspäeva järel säilitada Sebastien Ogier. Prantslase poolt juhitud Citroenil puudus päeva esimeses pooles tagumine spoiler ning seega oli masin kiiretel lõikudel raskesti juhitav. Hoolimata sellest suutis Ogier konkurendid seljataga hoida. Esimest Rootsi rallit sõitva prantslase päeva parim katseaeg oli Hagfors Spridi kolmas koht.
Sarnaselt Ogieriga suutis ka Henning Solberg säilitada esimesel päeval võideldud positsiooni.
Norralane oli rahul päeva esimese poolega, kuid tegi päeva teisel poolel vale rehvivaliku ning kaotas palju väärtuslikke sekundeid.
Kohtadele seitse ja kaheksa käis heitlus kõikidel teisel päeval läbitud kiiruskatsetel. Võitjana väljus duellist Wilson vs Østberg , britt. Ennem viimast võistluspäeva lahutab võistlejaid 13,2 sekundit.
Avapäeva kolmeteistkümnendalt kohalt üheksandaks suutis kerkida Petter Solberg. Norralane otsis terve päeva õiget sõidurütmi ning võistlusmasina setinguid , kuid päeva lõppedes sõnas, et lubab need otsida viimaseks võistluspäevaks. Solbergi parim katseaeg oli Fredriksbergi teise läbimise viies koht.
Viimasest punktikohast ennem viimast võistluspäeva hoiab kinni kohalik iidol P-G Andersson. Skoda Fabia S2000 masinat rooliv rootslane on klassi S-WRC liider ning kindlasti soovib ta sellel kohal ka ralli lõpetada.
Rootsi ralli järjestus peale SS16:
1.M Hirvonen/J Lehtinen FIN Ford Focus RS 2h14min48.3sec
2. S Loeb/D Elena FRA Citroen C4 +16.6sec
3. J-M Latvala/M Anttila FIN Ford Focus RS +51.4sec
4. D Sordo/M Marti ESP Citroen C4 +1m46.2sec
5. S Ogier/J Ingrassa FRA Citroen C4 +2m42.1sec
6. H Solberg/I Minor NOR Ford Focus RS +3m47.9sec
7. M Wilson/S Martin GBR Ford Focus RS +5m44.1sec
8. M Østberg/J Andersson NOR Subaru Impreza +5m57.3sec
9. P Solberg/P Mills NOR Citroen C4 +8m35.2sec
10. P-G Andersson/A Fredriksson SWE Skoda Fabia S2000 +8m48.1sec
26. O Tänak/K Sikk EST Subaru Impreza +19m21.9sec
29. M Grönholm/T Rautiainen FIN Ford Focus RS +22m43.7sec
35. K Räikkonen/K Lindström FIN Citroen C4 +33m40.6sec
Katsevõite 2.võistluspäeval:
3 (SS10,11,12) – Sebastien Loeb Citroen C4 WRC
2 (SS13,15) – Jari-Matti Latvala Ford Focus RS WRC
1 (SS9) – Mikko Hirvonen Ford Focus RS WRC
1 (SS14) – Marcus Grönholm Ford Focus RS WRC
1 (SS16) – Martin Prokop Ford Fiesta S2000
Rootsi ralli kolmanda võistluspäeva kiiruskatsed SS17-SS21, 101,05km
SS 17 Rämmen 1 21,87 km 08:52
SS 18 Värmullsåsen 1 23,41 km 09:28
SS 19 Lesjöfors 10,49 km 11:51
SS 20 Rämmen 2 21,87 km 12:23
SS 21 Värmullsåsen 2 23,41km 13:52
Kasulikke linke ralli jälgimiseks:
http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... rally_id=S
http://www.citroen-wrc.com/spip.php?pag
http://www.vysledky-rally.cz/
http://www.ewrc-results.com/results_main.php
Raadio:
http://wrc.com/jsp/wrr_pop.jsp
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Mikko ja Loeb tulevad suht ühes tempos
Mõlemad siis katse lõpus. Vahe siis 0,2 sekki Loebile sellel katsel.
Üldis vahe 16,4
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. "We really pushed hard, not surprised by splits. Think we can't go any faster."
LOEB S. / ELENA D. "I tried really hard, but Mikko was really fast and strong. We will continue to try."
Mõlemad siis katse lõpus. Vahe siis 0,2 sekki Loebile sellel katsel.
Üldis vahe 16,4
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. "We really pushed hard, not surprised by splits. Think we can't go any faster."
LOEB S. / ELENA D. "I tried really hard, but Mikko was really fast and strong. We will continue to try."
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Arvasin eile, et see on vormistamise küsimus ka Märtin arvas nii:Kolin kirjutas:Head kolmanda päeva jälgimist siis.
Loodan, et Mikko siit võidu ära võtab. Seda on tal vaja arvestades seda kui palju see hooaeg on asfaldi rallisi.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/81502
Five-time world rally winner Markko Martin reckons Mikko Hirvonen's 16-second lead on Rally Sweden will be enough to see him through tomorrow's five stages.
Vaatame, mis siis saab.
-
- III järgu kommentaator
- Postitusi: 237
- Liitunud: 25 Okt 2009, 11:35
- Asukoht: PÄRNU
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
SS 18 läks käima. Mikko esimesest splittist läbi.
Selle katsega peab Loeb sekundeid tagasi võtma kui lootust tahab säilitada. Sedasi 0, (koma) sekke tagasi võttes suurt looma ei lase.
esimeses Loeb 0,5 kiirem
Teises Loeb 0,3 aeglasem
kolmandas Loeb 0,8 aeglasaem
Neljandas Loeb 2,5 aeglasem
Viiendas Loeb 4,3 aeglasem
Selle katsega peab Loeb sekundeid tagasi võtma kui lootust tahab säilitada. Sedasi 0, (koma) sekke tagasi võttes suurt looma ei lase.
esimeses Loeb 0,5 kiirem
Teises Loeb 0,3 aeglasem
kolmandas Loeb 0,8 aeglasaem
Neljandas Loeb 2,5 aeglasem
Viiendas Loeb 4,3 aeglasem
Viimati muutis Kolin, 14 Veebr 2010, 09:44, muudetud 1 kord kokku.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Loebil oli massive moment. Oli lumevallis käinud korralikult aga sai kohe jätkata, TV crew oli peale saanud. Proovis piiripeal sõita olid mõned momendid ja siis tõmbus tagasi ja on teise kohaga leppinud.
Viimati muutis svs89, 14 Veebr 2010, 09:48, muudetud 3 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. "I pushed, but last downhill was really bad driving for me. It's really close. We will see." /
LOEB S. / ELENA D. Reported hit snowbank in high speed
LOEB S. / ELENA D. "I stopped, retired from fighting. Try to finish second now. I had few moments in the stage. He is strong."
LOEB S. / ELENA D. Reported hit snowbank in high speed
LOEB S. / ELENA D. "I stopped, retired from fighting. Try to finish second now. I had few moments in the stage. He is strong."
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
See võib ka väike soolapuhumine olla. Aga ju ta tunneb, et riskipiir on käes ja tagasi võtab minimaalselt.Tux kirjutas:Loeb WRR-is ütles, et lõpetas Mikko püüdmise ja püüab turvaliselt 2. kohale sõita. Nad ka raadios imestasid, et see on väga ebaloebilik, anda nii vara alla
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi