08.03. NELJAPÄEVAL on pilves selgimistega ilm. Mitmel pool sajab vihma. Puhub kagu- ja lõunatuul 4-9 m/s.
Öösel 0...+2
Päeval +2...+6
09.03. REEDEL on pilves selgimistega ilm. Mitmel pool sajab vihma. Puhub lõuna- ja edelatuul 5-10, rannikul puhanguti 15 m/s.
Öösel +1...+4
Päeval +1...+6
eix kirjutas:08.03. NELJAPÄEVAL on pilves selgimistega ilm. Mitmel pool sajab vihma. Puhub kagu- ja lõunatuul 4-9 m/s.
Öösel 0...+2
Päeval +2...+6
09.03. REEDEL on pilves selgimistega ilm. Mitmel pool sajab vihma. Puhub lõuna- ja edelatuul 5-10, rannikul puhanguti 15 m/s.
Öösel +1...+4
Päeval +1...+6
Tuleb vist kõva mudaralli.
Haanjas need reeglid ei kehti. Kui Võrus sajab vihma, siis Haanjas sajab lund.
Laupäeval lubatakse +1...+7. Pealtvaatajatele (ja ka sõitjatele) tuleb üks mudane ralli...
Aga vaatame asja heast küljest - vähemalt ei ole nii külm nagu Põlva rallil ja kui endale ühe kõrgema ja kuivema koha leiad ,siis tuleb nauditav ralli.
Kui mujal võib olla mudane , siis on ka ju suur võimalus et metsavahelistes kohtades kohati isegi jäine...
>
0
Viimati muutis alanz, 06 Mär 2007, 20:13, muudetud 1 kord kokku.
Mina ka ei oska mudast rõõmu tunda. Kohe meenub suvise Võru ralli viimane katse, aga siis oli vähemalt soe. Aga, ega ralli huvilisi ilm raja kõrvalt ära ei aja, nii et naudime seda mis on.
eks see muda pole ka meeltmööda sõitjaile endale, sest rehvivalik väga keeruline...
kuid mina mina kui pealtvaataja küll vastu pole, möllu peaks selle mudaga rohkemgi olema, ei pea ju siis kohe tee ääres seisma:P aga eks mõni muidugi tahab taas oma käega vehkida, nagu põlvaski nähtud sai.
Kusjuures see käega vehkimine võib olla hästi mõeldud aga võib mõjuda vastupidi. Mina sõitsin Põlvas ja kuna see oli päris esimene ralli mulle, siis tahes tahtmata pidin korra pilgu vehkijale pöörama. See aga ajas niigi olematu rütmi veidi sassi. Muidugi pealtvaatajad on alati teretulnud ja isegi olen Võrus raja ääres.
Mina olen fänn ja meie team on küll öelnud, et on hea kui keegi on raja ääres ja elab kaasa! Ja nad isegi ootavad seda, et näha fänne raja ääres!!! Mis aga porisse ja mudasse puutub siis see ei tohiks kedagi heidutada! eks iga inimene valib täpselt selle koha kus talle parem on! Kunagi EOS rallil oli aga üks mees sellise koha peal, et sai kogu aeg suure kivi rahe ja kulm lõhki, aga mees oli ise nii õnnelik selle üle, et kivi tuli just Markko auto ratta alt!!! seega on ju inimesi erinevaid ja oluine on see, et keegi ikkagi ohtlikus kohas ja päris raja peal ei oleks!
Ma selle teemaga niiväga enda peale ei mõelnudki. Mõtlesin, et vähe sant oleks vist mudas sõita ja teedest ei jääks üldse midagi järele. Ralli pole enam võidusõit kui kihutamise asemel lihtsalt pehmekssõidetud mudamassiga võideldakse. See on nagu mingi muu sport.
No elame näeme. Hea on see, et asi ikka toimub. Lõpuks võidab ikka parim. Võibolla pannakse kolmandal läbimised juba kruusakummid alla
Peaasi, et teid nii ära ei lõhutaks, et järgmine aasta maaomanikud enam peale ei luba.
>
0
F-1 ennustusvõistluse võitja 2006; DTM ennustusvõistluse võitja 2011
Kui praegune läbivettinud muda üles keerata siis tahanebki see parajateks vagudeks. Kevadine sula ei ole kuidagi võrreldav paari suvise veepiisaga, mida meil paduvihmaks nimetatakse.
Karmen kirjutas:Pigem valiks -30 kraadi kui +7, mis sellest mudast nautida...
Pakases miljon lumehelvest mida kaadris raske üle lugeda - mudas paarkümmend mullakamakat: ja meeliköitev pilt
Igatahes Karmenile tänud seniste kauniste "ülesvõtete" eest kuid, daamid ja härrad, sellistes tingimustes muidugi naudime kõik saadaolevat pilti, kuid krt neist teedest ei jää miskit endist alles... (PS: ei ole Roheline )
Tõstataksin siin esimesena ühe ebapopulaarse küsimuse, mille vastus kindlasti olemas, (=Haanja bensukas neljapäeva õhtul) et kuidas ja kunas oleks võimalik ralli kulgemise plaane teada saada ...
Selleks et rallit mugavam oleks jälgida kummikud ja vihmapidavad üleriided kaasa. Vahetult raja ääres seistes ja pöialt vibutades on ääretult suur oht saada kivi või muu auto rataste alt lenadav objektiga pihta, ehk siis ohutus siiski ennekõike.