Ott Tänaku diskussioon
Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr
Re: Ott Tänaku diskussioon
õhtuleht jälle vägeva artikli kokku pannu http://www.ohtuleht.ee/703974/itaalia-m ... aku-kirstu
tervet artiklit ma ei näe aga piisas ka sellest, Bertelli terve hooaeg testinud m-sportiga koos
tervet artiklit ma ei näe aga piisas ka sellest, Bertelli terve hooaeg testinud m-sportiga koos
Minu postitusi täie tõsidusega mitte võtta.
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
Dmack Eesti rahvusrehviks!
Rallifoorumi vanasõna: "Otile sobivad ainult Poola ja Soome ralli!"
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Ott Tänaku diskussioon
Panen siis terve artikli. Ei midagi uut selles jutus, spekulatsioonid ainult.
Itaalia moeprints lööb viimase naela Ott Tänaku kirstu?
Viljar Voog, 17. november 2015, 07:00
TEADMATUS: Kas M-Sport tiimi koostöö Lorenzo Bertelliga päästab või hukutab Ott Tänaku karjääri?
Prada moeperekonna võsukese paks rahakott võib lõpetada Ott Tänaku MM-unistuse.
Eesti parima rallipiloodi pea kohal tiirlevad tumedad pilved. M-Sport meeskonna boss Malcolm Wilson pole veel otsustanud, kes tuleval aastal tema tiimis sõidavad ning Tänaku 10. koht MMi üldarvestuses ja ohtrad avariid ei maali tema tulevikuväljavaadetest just ilusat pilti.
Esimesed kuulujutud M-Sport talli uuest hooajast kostusid juba päev pärast tänavuse ralliaasta lõppu: Motorsport Monday ajakiri väitis eile, et meeskond on lähedal lepingule Lorenzo Bertelliga, kes teenis tänavu tosina MM-ralliga vaid kaks punkti, ent kompenseerib oma suhtelist kogenematust Prada moeperekonna rahakotiga. Mees osales Walesi ralli eel ka M-Spordi meeskonna testil.
"Otsustan oma tuleviku järgmisel (käesoleval – toim) nädalal. Tõenäoliselt me jätkame, aga ma ei ole selles veel 100% kindel," rääkis Bertelli ise pärast Walesis teenitud 10. kohta – positsiooni, millele tõstis ta Tänaku katkestamine viimase võistluspäeva hommikul. Tõenäoliselt tähendaks koostöö M-Spordiga, et Bertelli hakkaks meeskonna kolmandaks piloodiks, ehk nn B-tiimi esisõitjaks.
See jätaks aga vabaks veel mõlemad esindusrivistuse kohad. Itaallase toodavad sponsorrahad tähendaks, et Wilson saab need täita kogenumate pilootidega – näiteks on veel lepinguta tänavu Citroenis sõitnud Mads Östberg ning tehasetiimituge otsib endine F1-täht Robert Kubica, kes tooks omakorda endaga kaasa uued Poola sponsorid.
Samas on vastuseta veel palju küsimusi: mitme uue mehe palkamiseks raha jätkuks, kas Wilson eelistaks tänavuste tulemuste põhjal meeskonda jätta kiirem olnud Tänaku või stabiilsemalt esinenud Elfyn Evansi, kas B-tiim koosneks vaid Bertellist või oleks seal teinegi sõitjakoht?
"Kavatsen Elfyni, Oti ja mõne teise piloodi võistlusi põhjalikult analüüsida, et 2016. aastale vastu minnes oleks meie rivistus võimalikult tugev," sõnas Wilson pühapäeval et hetkel on lahti kõik variandid.
Itaalia moeprints lööb viimase naela Ott Tänaku kirstu?
Viljar Voog, 17. november 2015, 07:00
TEADMATUS: Kas M-Sport tiimi koostöö Lorenzo Bertelliga päästab või hukutab Ott Tänaku karjääri?
Prada moeperekonna võsukese paks rahakott võib lõpetada Ott Tänaku MM-unistuse.
Eesti parima rallipiloodi pea kohal tiirlevad tumedad pilved. M-Sport meeskonna boss Malcolm Wilson pole veel otsustanud, kes tuleval aastal tema tiimis sõidavad ning Tänaku 10. koht MMi üldarvestuses ja ohtrad avariid ei maali tema tulevikuväljavaadetest just ilusat pilti.
Esimesed kuulujutud M-Sport talli uuest hooajast kostusid juba päev pärast tänavuse ralliaasta lõppu: Motorsport Monday ajakiri väitis eile, et meeskond on lähedal lepingule Lorenzo Bertelliga, kes teenis tänavu tosina MM-ralliga vaid kaks punkti, ent kompenseerib oma suhtelist kogenematust Prada moeperekonna rahakotiga. Mees osales Walesi ralli eel ka M-Spordi meeskonna testil.
"Otsustan oma tuleviku järgmisel (käesoleval – toim) nädalal. Tõenäoliselt me jätkame, aga ma ei ole selles veel 100% kindel," rääkis Bertelli ise pärast Walesis teenitud 10. kohta – positsiooni, millele tõstis ta Tänaku katkestamine viimase võistluspäeva hommikul. Tõenäoliselt tähendaks koostöö M-Spordiga, et Bertelli hakkaks meeskonna kolmandaks piloodiks, ehk nn B-tiimi esisõitjaks.
See jätaks aga vabaks veel mõlemad esindusrivistuse kohad. Itaallase toodavad sponsorrahad tähendaks, et Wilson saab need täita kogenumate pilootidega – näiteks on veel lepinguta tänavu Citroenis sõitnud Mads Östberg ning tehasetiimituge otsib endine F1-täht Robert Kubica, kes tooks omakorda endaga kaasa uued Poola sponsorid.
Samas on vastuseta veel palju küsimusi: mitme uue mehe palkamiseks raha jätkuks, kas Wilson eelistaks tänavuste tulemuste põhjal meeskonda jätta kiirem olnud Tänaku või stabiilsemalt esinenud Elfyn Evansi, kas B-tiim koosneks vaid Bertellist või oleks seal teinegi sõitjakoht?
"Kavatsen Elfyni, Oti ja mõne teise piloodi võistlusi põhjalikult analüüsida, et 2016. aastale vastu minnes oleks meie rivistus võimalikult tugev," sõnas Wilson pühapäeval et hetkel on lahti kõik variandid.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
-
- Rallifoorum 24/7
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
Re: Ott Tänaku diskussioon
Las treivad...igasuguseid jutte on. Nüüd on Kubica jälle huvitatud, paar nädalat tagasi otsis uusi sarju ja mõtles paaril rallil osaleda.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kubica on öelnud nüüdseks juba korduvalt, et raske on eratiimina tehasetiimide vastu saada, justkui vihjaks et soovib tehasetiimi saada.-huviline2- kirjutas:Las treivad...igasuguseid jutte on. Nüüd on Kubica jälle huvitatud, paar nädalat tagasi otsis uusi sarju ja mõtles paaril rallil osaleda.
M-Sport Lotos WRT
Tänak
Kubica
M-Sport Prada WRT
Evans
Bertelli
Mis arvate?
Re: Ott Tänaku diskussioon
Postimehes ka mingi targutav artikkel aga kahjuks tasuline.
http://sport.postimees.ee/3401365/m-spo ... -meeskonna
http://sport.postimees.ee/3401365/m-spo ... -meeskonna
Re: Ott Tänaku diskussioon
RALLI. Samal ajal kui Eesti rallisõbrad ootavad uudiseid Ott Tänaku ja Raigo Mõlderi uue hooaja võimaluste kohta, spekuleeritakse ka maailma rallimeedias eestlaste senise tööandja M-Spordi tuleviku teemadel.vaana kirjutas:Postimehes ka mingi targutav artikkel aga kahjuks tasuline.
http://sport.postimees.ee/3401365/m-spo ... -meeskonna
Saksamaa väljaanne rallye-magazin.de kirjutab, et tänavugi MM-sarjas osalenud rahakas itaallane Lorenzo Bertelli soovib rallisõidule tõsisemalt pühenduda ning sellega seoses võib M-Sport luua oma B-meeskonna. Arvatakse, et see võib avada uue võimaluse ka poolakale Robert Kubicale, kuid samas on endine vormelipiloot rääkinud soovist sõita tuleval hooajal hoopis WRC2-sarjas.
Sama väljaanne seostab M-Spordiga ka Mads Østbergi. Tänavu Citroëniga sõitnud ja MM-sarja kokkuvõttes 4. koha saanud norralase isa Morten Østbergi olevat Suurbritannia ralli ajal nähtud päris tihti M-Spordi hooldusalas liikumas. Østbergi jaoks on tegemist tuttava tiimiga, enne Citroëniga liitumist sõitis ta kolm hooaega just selles meeskonnas ning pole sugugi võimatu, et temast saab uuesti Fordi sõitja.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Mina küll ei näe, et Wilson võiks veel rohelisemaks oma sõitjad ajada. Kui mees räägib ikkagi tulemustest/poodiumitest, siis pole mõtet ainult pay-driveritest rääkida.
Praegu on ikka küsimus, et kas üks Citroeni sõitjatest maandub M-Sportis ja kui maandub, siis kumb praegustest meestest sule sappa saab. Huvitav - kas Evans saab palka?
Tänaku kiirusega meest, kes palka ei saa, annab ikka (või siis täpsemini, ei anna) leida. Selles osas tundub justkui M-Sportile ju ideaalne valik.
Kõik muud kandidaadid nagu Bertellid ja Kubicad võivad ikka tulla jutuks ainult nö. B-tiimi kontekstis.
Praegu on ikka küsimus, et kas üks Citroeni sõitjatest maandub M-Sportis ja kui maandub, siis kumb praegustest meestest sule sappa saab. Huvitav - kas Evans saab palka?
Tänaku kiirusega meest, kes palka ei saa, annab ikka (või siis täpsemini, ei anna) leida. Selles osas tundub justkui M-Sportile ju ideaalne valik.
Kõik muud kandidaadid nagu Bertellid ja Kubicad võivad ikka tulla jutuks ainult nö. B-tiimi kontekstis.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Kui nüüd puhtalt tulemusi ja rahvust vaadata, siis oleks Wilson valik Evans. Kui aga sinna poodiumikohtade taha natukene kiigata, siis Ott sõitis Poolas poodiumile, kui kõik VW olid mängus ja sundis ühe neist viimasel katsel üle pingutama ja katkestama. Võites ise ralli jooksul 6 katset ja kaotas Ogierile +23sek. Evans tuli Argentinas poodiumile, kuid võitis 0 katset ja tõusis lõpuks kolmandale kohale tänu Sordo ja Latvala vigadele ning kaotas Meekele +3.27 ehk kalender. Korsika heitlikes tingimustes õnnestus tal üks katse, mille võitis (üldse sõideti rallil seitse katset) ja lõpuks lõpetas teisena, kaotust Latvalale 43 sek.
Kokku on Evans kahe WRC täishooajaga tehasemeeskonnas võitnud 3 kiiruskatset, Tänak kahe WRC hooajaga (2012. M-Sport B-meeskond) võitnud 20 kiiruskatset. Kusjuures veel küll üks pointless kesmine arvutus aga siiski, mõlemad katkestasid ehk ei saanud üldse kohta kirja vaid 1 ralli ja kui võtta lõpetamise kohtade keskmine siis on Tänaku keskmine per ralli 12,2 ja Evansil 13.
Kui hooaja kokkuvõttes võtta kõikide sõitjate osas, siis Ott oli hooaja kokkuvõttes 10 katsevõiduga viies sõitja, VW kolmiku ja Meeke järel ehk siis võitis 4.2% katsetest vs Evansi 2 katsevõitu ja võidu % 0,8. Hooaja jooksul võitis Ford koos erasõitjatega (Kubica, Prokop) kokku 24 katset, millest siis ligi pooled võitis Tänak.
Hooaja jooksul oli Tänak ralli liider neljal korral, Evansi kahe vastu.
Punktidel lõpetasid nii Tänak, kui Evans mõlemad 8 korral.
Eks arusaadav, et rallis ei loe puhas statistika midagi ja loeb ka raha ning tutvused, kuid arvestades kui palju on Wilson Tänakusse investeerinud oleks ikka väga loll otsus hetkel ainus mees oma meeskonnas, kes suudab VW tempos sõita, kui viga sisse ei tule ja Ford kestab minema lasta.
Kokku on Evans kahe WRC täishooajaga tehasemeeskonnas võitnud 3 kiiruskatset, Tänak kahe WRC hooajaga (2012. M-Sport B-meeskond) võitnud 20 kiiruskatset. Kusjuures veel küll üks pointless kesmine arvutus aga siiski, mõlemad katkestasid ehk ei saanud üldse kohta kirja vaid 1 ralli ja kui võtta lõpetamise kohtade keskmine siis on Tänaku keskmine per ralli 12,2 ja Evansil 13.
Kui hooaja kokkuvõttes võtta kõikide sõitjate osas, siis Ott oli hooaja kokkuvõttes 10 katsevõiduga viies sõitja, VW kolmiku ja Meeke järel ehk siis võitis 4.2% katsetest vs Evansi 2 katsevõitu ja võidu % 0,8. Hooaja jooksul võitis Ford koos erasõitjatega (Kubica, Prokop) kokku 24 katset, millest siis ligi pooled võitis Tänak.
Hooaja jooksul oli Tänak ralli liider neljal korral, Evansi kahe vastu.
Punktidel lõpetasid nii Tänak, kui Evans mõlemad 8 korral.
Eks arusaadav, et rallis ei loe puhas statistika midagi ja loeb ka raha ning tutvused, kuid arvestades kui palju on Wilson Tänakusse investeerinud oleks ikka väga loll otsus hetkel ainus mees oma meeskonnas, kes suudab VW tempos sõita, kui viga sisse ei tule ja Ford kestab minema lasta.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Re: Ott Tänaku diskussioon
See on selline nii ja naa asi. Reaalselt on hooaja peale ainult paar rallit, kus Ott VW-dega sarnases tempos sõita suudab. Palju on räägitud Oti stabiilsusest või selle puudumisest, aga minu arust on eesti ringkondades ka tema kiirus kergelt ülehinnatud. Paari hea ralli põhjal ei saa teha järeldusi terveks hooajaks või karjääriks.Strike kirjutas: Eks arusaadav, et rallis ei loe puhas statistika midagi ja loeb ka raha ning tutvused, kuid arvestades kui palju on Wilson Tänakusse investeerinud oleks ikka väga loll otsus hetkel ainus mees oma meeskonnas, kes suudab VW tempos sõita, kui viga sisse ei tule ja Ford kestab.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 03 Apr 2009, 16:21
- Asukoht: Raasiku
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ott on kruusal kiire, see on selge. Ja Volkswagenitega ei suuda keegi naljalt tempos püsida, siin on juba auto teema. Ei usu mina, et Mikkelsen on puhta kiiruse poolest kõigist mitte VW sõitjatest niipalju üle, kui punktitabel näitab. Oleks, et VW rendiks või müüks oma autosid, saaks hea võrdluse, mida teised mehed suudavad selle autoga. Olgugi, et Oti tulemused ei olnud võibolla sellised nagu oodati, on ta kindlasti väärt veel ühte võimalust. Olen mina ka arvuti taga istudes teda kirunud, kui on jälle ralli tuksi läinud aga see on normaalne reaktsioon. Siia võiks veel lisada ka piisava koguse ebaõnne, mis Otil see aasta on olnud. Kuna Wilson elab ikkagi autode müügist ja rendist, peab keegi ju selle Fordiga kiirust näitama, et keegi seda osta tahaks. Ja seda on Ott tegelikult ka näidanud.jens kirjutas:See on selline nii ja naa asi. Reaalselt on hooaja peale ainult paar rallit, kus Ott VW-dega sarnases tempos sõita suudab. Palju on räägitud Oti stabiilsusest või selle puudumisest, aga minu arust on eesti ringkondades ka tema kiirus kergelt ülehinnatud. Paari hea ralli põhjal ei saa teha järeldusi terveks hooajaks või karjääriks.Strike kirjutas: Eks arusaadav, et rallis ei loe puhas statistika midagi ja loeb ka raha ning tutvused, kuid arvestades kui palju on Wilson Tänakusse investeerinud oleks ikka väga loll otsus hetkel ainus mees oma meeskonnas, kes suudab VW tempos sõita, kui viga sisse ei tule ja Ford kestab.
"If you're in a hurry there's no time to lift." Ott Tänak, Rally Poland 2016
Re: Ott Tänaku diskussioon
Vinge analüüs. Minu arust on Wilson mõlemasse kõvasti investeerinud ja sellepärast ma usun, et mõlemad sõidavad järgmine aasta edasi. Isegi kui Ott on teinud Wilsoni arvates halvema tulemuse kui Evans ja võistkonda võetakse Oti nö asemel keegi teine, siis Ott sõidab ikka järgmine aasta Fordiga edasi, aga selle auto külgedel on suured DMacki(kus suitsu, seal tuld) kirjad. Ühesõnaga usun, et Ott on järgmine aasta igal juhul WRC-s.Strike kirjutas:Kui nüüd puhtalt tulemusi ja rahvust vaadata, siis oleks Wilson valik Evans. Kui aga sinna poodiumikohtade taha natukene kiigata, siis Ott sõitis Poolas poodiumile, kui kõik VW olid mängus ja sundis ühe neist viimasel katsel üle pingutama ja katkestama. Võites ise ralli jooksul 6 katset ja kaotas Ogierile +23sek. Evans tuli Argentinas poodiumile, kuid võitis 0 katset ja tõusis lõpuks kolmandale kohale tänu Sordo ja Latvala vigadele ning kaotas Meekele +3.27 ehk kalender. Korsika heitlikes tingimustes õnnestus tal üks katse, mille võitis (üldse sõideti rallil seitse katset) ja lõpuks lõpetas teisena, kaotust Latvalale 43 sek.
Kokku on Evans kahe WRC täishooajaga tehasemeeskonnas võitnud 3 kiiruskatset, Tänak kahe WRC hooajaga (2012. M-Sport B-meeskond) võitnud 20 kiiruskatset. Kusjuures veel küll üks pointless kesmine arvutus aga siiski, mõlemad katkestasid ehk ei saanud üldse kohta kirja vaid 1 ralli ja kui võtta lõpetamise kohtade keskmine siis on Tänaku keskmine per ralli 12,2 ja Evansil 13.
Kui hooaja kokkuvõttes võtta kõikide sõitjate osas, siis Ott oli hooaja kokkuvõttes 10 katsevõiduga viies sõitja, VW kolmiku ja Meeke järel ehk siis võitis 4.2% katsetest vs Evansi 2 katsevõitu ja võidu % 0,8. Hooaja jooksul võitis Ford koos erasõitjatega (Kubica, Prokop) kokku 24 katset, millest siis ligi pooled võitis Tänak.
Hooaja jooksul oli Tänak ralli liider neljal korral, Evansi kahe vastu.
Punktidel lõpetasid nii Tänak, kui Evans mõlemad 8 korral.
Eks arusaadav, et rallis ei loe puhas statistika midagi ja loeb ka raha ning tutvused, kuid arvestades kui palju on Wilson Tänakusse investeerinud oleks ikka väga loll otsus hetkel ainus mees oma meeskonnas, kes suudab VW tempos sõita, kui viga sisse ei tule ja Ford kestab.
Re: Ott Tänaku diskussioon
Ja no kui veel nüüd asja huumoriga võtta, siis Wilson peaks ju harjunud olema aastatega, et ta meeskonnas on alati keegi kiire sõitja, kes ka vahel crashib - McRae, Duval, Latvala, seega seda rivi sobib Ott suurepäraselt ju jätkama, muidu läheb sissetöötadus skeem vett vedama
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Re: Ott Tänaku diskussioon
http://www.wrc.com/en/wrc/news/november ... 2-12-.html
The Estonian (above left with co-driver Raigo Molder) re-joined M-Sport this year after a two year absence, completing a two-car team with Elfyn Evans. Both drivers secured four top-5 finishes during the season, with Tänak's highlight the third place he claimed in Poland.
He was on course to round off the season with fourth place in Wales, but retired on the final day when he hit a rock and broke his rear suspension.
"I don't know about what will happen in 2016 and I don't know whether I have done enough this year," Tänak told wrc.com.
"Personally I think it's been a very good learning season. I've shown some very promising speed since Portugal and have always been more or less after the Volkswagens on every gravel event.
"On gravel we've been competitive and last time on Tarmac in Spain we were doing some good speed too - so it's definitely been going in the right direction. Okay, the learning curve has been difficult in places but that's always what you get in a first season."
Team boss Malcolm Wilson has not yet decided on his drivers for next year but confirmed he was considering Tänak, Evans and "a few others."
The Estonian (above left with co-driver Raigo Molder) re-joined M-Sport this year after a two year absence, completing a two-car team with Elfyn Evans. Both drivers secured four top-5 finishes during the season, with Tänak's highlight the third place he claimed in Poland.
He was on course to round off the season with fourth place in Wales, but retired on the final day when he hit a rock and broke his rear suspension.
"I don't know about what will happen in 2016 and I don't know whether I have done enough this year," Tänak told wrc.com.
"Personally I think it's been a very good learning season. I've shown some very promising speed since Portugal and have always been more or less after the Volkswagens on every gravel event.
"On gravel we've been competitive and last time on Tarmac in Spain we were doing some good speed too - so it's definitely been going in the right direction. Okay, the learning curve has been difficult in places but that's always what you get in a first season."
Team boss Malcolm Wilson has not yet decided on his drivers for next year but confirmed he was considering Tänak, Evans and "a few others."
Re: Ott Tänaku diskussioon
Väga positiivne, et Ott ise on rahul ja usub , et on olnud arvestatavalt hea !!
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Re: Ott Tänaku diskussioon
Citroeni kohapealt veel niipaluu, et kui meeskond otsustab lõpetada siis tähendaks see kindlasti ka Tänaku karjääri lõppu. M-Spordis sõidaksid siis Meeke ja Evans. Kedagi teist sõitjat ma kahjuks seal sellisel juhul ei näeks.
18 November avatkse Monte ralliks registreerimine
18 November avatkse Monte ralliks registreerimine
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Re: Ott Tänaku diskussioon
Citroen teeb kaasa vähemalt 1 hooaja veel, seega miks sa arvad, et Meeke kohe fordis on? Kes täidavad Citroeni kohad selleks viimaseks aastaks. Kindel on vaid see, et meiesuguste fännidele pole hetkel mitte midagi kindelKolin kirjutas:Citroeni kohapealt veel niipaluu, et kui meeskond otsustab lõpetada siis tähendaks see kindlasti ka Tänaku karjääri lõppu. M-Spordis sõidaksid siis Meeke ja Evans
Re: Ott Tänaku diskussioon
OT facebook kontolt. Selle jutu põhjal arvaks küll, et sõidab ka järgmisel hooajal.
15. november kell 20:59 · Carlisle, United Kingdom ·
Im on my way to the airport after a very difficult Rally GB! The rally didn't finish the way that we wanted as I broke the rear wishbone on the first stage today and we had to retire. It was a strange one, I think we clipped a rock on the outside of the line and somehow it caused the damage.
Before that, the weekend had been not bad. We were fourth and the plan was to try and keep ahead of Sordo today. It was a really difficult rally, the road conditions were very tricky, lots of standing water and the grip changing a lot. But we were making good progress.
It's not the way I wanted to end the season but thats the way it goes sometimes. Now we must focus on 2016 and moving forward.
So now is a good time to thank you all for the support during the season, all the messages really does mean a lot to me. We've had some ups like in Poland where we were on a rally leading pace, and some downs where we've retired from good positions. This year also had one of the scariest accidents of my career when we went into the lake in Mexico.
But the progress has been good. For many of the rallies I've been going there for the first time in a WRC car and it takes a little time to perfect everything and fine tune, it's not possible to just push at the start.
So thanks everyone and please continue to support Team Tanak in 2016!!
15. november kell 20:59 · Carlisle, United Kingdom ·
Im on my way to the airport after a very difficult Rally GB! The rally didn't finish the way that we wanted as I broke the rear wishbone on the first stage today and we had to retire. It was a strange one, I think we clipped a rock on the outside of the line and somehow it caused the damage.
Before that, the weekend had been not bad. We were fourth and the plan was to try and keep ahead of Sordo today. It was a really difficult rally, the road conditions were very tricky, lots of standing water and the grip changing a lot. But we were making good progress.
It's not the way I wanted to end the season but thats the way it goes sometimes. Now we must focus on 2016 and moving forward.
So now is a good time to thank you all for the support during the season, all the messages really does mean a lot to me. We've had some ups like in Poland where we were on a rally leading pace, and some downs where we've retired from good positions. This year also had one of the scariest accidents of my career when we went into the lake in Mexico.
But the progress has been good. For many of the rallies I've been going there for the first time in a WRC car and it takes a little time to perfect everything and fine tune, it's not possible to just push at the start.
So thanks everyone and please continue to support Team Tanak in 2016!!