WRC hooaeg 2005

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: Jaanus, KAIKUL, Strike, Erki, jagr

mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

ott kirjutas:
Kolin kirjutas:
Frank kirjutas:Nii, et võitja jääb ikkagi alles?

Tegelt loodaks, et Peugeot ja Citroen mõlemad jääksid, muidu ei ole enam sõitjatele piisavalt tehase tiime kus sõita.
Sellest Grönholmi juttust võib välja lugeda küll, et edukaim mark jääb sarja edasi. Aga ei teeks veel kaugele ulatuvaid järeldusi. Samas arendavad nad autot edasi, et lahkuda areenilt suure pauguga võttes nii meeskondlik kui ka individuaalne tiitel.
wrc.com foorumis viidatakse BBC uudisele, kus Peugeot on liitunud WTCC sarjaga, mis oluliselt odavam kui WRC's osalemine. Mis siis omakorda kinnitab spekulatsioonide kohaselt Peugeoti fookuse liikumist teistesse mootorispordi valdkondadesse. Mis annab jällegi alust oletusteks, et Citroen võiks jääda PSA'd esindama WRC sarja järgmisel hooajal.

Uudis, mille põhjalt toodud teooria wrc.com'i postitajal kokku kraabitud, asub siin:
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/motorsport/4092391.stm
Peugeot pole tehasetiimina WTCC-ga liikunud,neid esindab seal Taani importöör (vt ka Euroopa ringrajasarjade alt "WTCC kõlakad").Küll aga spekuleeritakse tõsiselt,et 2006 on Peugeoti tehasetiim seal rajal.
Citroeni kohta on mitmes Saksa portaalis liikunud jutt,et tuleval aastal olla võimalik Citroeni comeback Dakari rallil.
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Soomlane Harri Rovanperä tunnistas, et on uue Mitsubishi Lanceri WRC autoga üha rohkem rahul. Poodiumikoht jäi Rootsis vaid veidi rohkem kui kümne sekundi kaugusele.

“Kokkuvõttes oli see hea nädalalõpp nii Risto [Pietilaineni] kui minu jaoks,” rääkis Rovanperä crash.net’ile oma kogemustest Rootsi rallil.
“Esimese päeva jooksul ja veel siis, kui ralli oli poolepeal arvasime, et selline tulemus ei ole võimalik, aga nüüd on tunne hea ja ma usaldan autot palju rohkem. Järgmisel nädalal testime Lancerit kruusal ja ootame Mehhikosse sõitu.”

Testide käigus plaanitakse Lanceri juures katsetada paari uut elementi, näiteks teha tõsiseid muudatusi diferentsiaali juures.

www.delfi.ee
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

"Mexico is a very nice rally which I like a lot,” said Markko. “In some ways I was quite lucky to win there last year, but in rallying you sometimes have good luck and sometimes bad luck, so it all becomes equal in the end. The stages are quite varied, with slow, fast and medium corners, but there is no one characteristic that makes México different from all the other gravel rallies. I would just describe México as a typical gravel rally which is a good thing, because there is nothing special to catch you out. I would love to win again this year, but it will be very difficult; more difficult than last year. I still have a lot to learn about the car and the tyres, but we are making progress all the time. México is the first 'normal' event of the year, as Monte-Carlo and Sweden are very different to anything else, so I think we have a good chance of doing well."

www.rally-live.com
GC
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Postitusi: 1058
Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Uus boss pole rahul Marcuse esitusega, küll aga Markkoga:

http://www.crash.net/uk/en/news_view.as ... nid=106127
Siim
"till kartulis" expert
Postitusi: 1735
Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
Asukoht: EST
Kontakt:

Postitus Postitas Siim »

Uus boss kiidab Märtinit päris kõvasti :D
Grönholmi laitmine on õigustatud, leppinuks Grönholm Rootisis teise kohaga, oleks Peugeot meeskondade arvestuses tunduvalt paremas seisus...
Kolin
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Has thanked: 2
Meeldimisi saanud: 17
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Tundub, et uuele ülemusele meeldib Markko tööstiil. :wink:
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Kataloonia etapp vahetab keskust,Lloret de Mari asemel on uus keskus Barcelonast lääne pool Salou linnas.Küll aga jääb katteks vähemalt sel ja tuleval aastal asfalt ning RM andmeil "muutuvad katsed veel kiiremaks kui enne".
Ning Skoda poolt on Saksa allikate järgi kuulda,et tulemuste mitteparanemise korral olla võimalik hooaja poolelijätmine...:(

Edit:Rallye1 teave,et ka 2006 Kataloonia asfaldil,lisatud...
Viimati muutis mrali, 10 Mär 2005, 23:41, muudetud 1 kord kokku.
-Andero-
IV järgu kommentaator
IV järgu kommentaator
Postitusi: 96
Liitunud: 20 Jaan 2004, 21:59
Kontakt:

Postitus Postitas -Andero- »

Väga huvitav...Usun, et see pigem ikka kuulujutt.Vaevalt, et hooaja nii varajases staadiumis nii tähtsaid otsuseid vastu võetakse.Alles 2 rallit sõidetud ju ja need ka nii erinevad.Kruusale pole veel jõutudki.Ja tulemused ei ole siiani Skodal minu arvates küll üldse hullud.Pigem vastupidi...
Sport, mis pole seotud mootoritega on teesklemine.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Skoda asja peapoint peitumas selles,et enne selle hooaja algust loodeti ikka Mitsule ära teha.Kuid,nagu teada ja näha,on Mitsu ikka oma kodutööd superhästi teinud.Nagu Saksa erinevaist allikaist lugesin,olla pärast Rootsit nn kriisikogunemine Skoda tiimis korraldatud.Peamine nõue,mis sealt kõlama jäi,oli kvaliteedikontrolli tugevdamine (Schwarzil jupsis auto pikalt Montes enne avariid,Paasosel oli Rootsis mitmeid tehnikaprobleeme ja muidugi Eki roolivõimu lagunemine Rootsis)...
Vasta