McLareni uus mudel testirajal
Moderaatorid: Jaanus, Erki, Frank, RudiTurbo, mrali, nimh
McLareni uus mudel testirajal
Neljapäeval meeletus kuumumuses Barcelonas jätkunud F1 testimisel sai kiireima aja kirja BAR meeskonna piloot Takuma Sato, kellele järgnes McLareni meeskonna piloot Kimi Räikkönen, kes istus uue MP4-19B auto roolis.
Kolmanda aja sai kirja WilliamsF1 meeskonna testisõitja Marc Gene, kellele järgnesid BAR meeskonna piloot Jenson Button, McLareni meeskonna piloot David Coulthard ja WilliamsF1 meeskonna testisõitja Antonio Pizzonia.
Jerezi 3. päeva ajad:
Neljapäeval meeletus kuumumuses Barcelonas jätkunud F1 testimisel sai kiireima aja kirja BAR meeskonna piloot Takuma Sato, kellele järgnes McLareni meeskonna piloot Kimi Räikkönen, kes istus uue MP4-19B auto roolis.
Kolmanda aja sai kirja WilliamsF1 meeskonna testisõitja Marc Gene, kellele järgnesid BAR meeskonna piloot Jenson Button, McLareni meeskonna piloot David Coulthard ja WilliamsF1 meeskonna testisõitja Antonio Pizzonia.
Jerezi 3. päeva ajad:
KOHT PILOOT MEESKOND REHVID RINGE AEG KAOTUS
1 Sato BAR M 79 1:17.439
2 Raikkonen McLaren M 121 1:17.689 0.250
3 Gene WilliamsF1 M 86 1:18.182 0.743
4 Button BAR M 42 1:18.406 0.967
5 Coulthard McLaren M 93 1:18.473 1.034
6 Pizzonia WilliamsF1 M 47 1:18.855 1.416
7 da Matta Toyota M 92 1:19.098 1.659
8 Briscoe Toyota M 85 1:19.716 2.277
Tundub et McLarenist on siiski taas saamas arvestatav meeskond Selleaastane tiitel on küll läinud kuid järgmine aasta on kõik jälle võimalik
Kolmanda aja sai kirja WilliamsF1 meeskonna testisõitja Marc Gene, kellele järgnesid BAR meeskonna piloot Jenson Button, McLareni meeskonna piloot David Coulthard ja WilliamsF1 meeskonna testisõitja Antonio Pizzonia.
Jerezi 3. päeva ajad:
Neljapäeval meeletus kuumumuses Barcelonas jätkunud F1 testimisel sai kiireima aja kirja BAR meeskonna piloot Takuma Sato, kellele järgnes McLareni meeskonna piloot Kimi Räikkönen, kes istus uue MP4-19B auto roolis.
Kolmanda aja sai kirja WilliamsF1 meeskonna testisõitja Marc Gene, kellele järgnesid BAR meeskonna piloot Jenson Button, McLareni meeskonna piloot David Coulthard ja WilliamsF1 meeskonna testisõitja Antonio Pizzonia.
Jerezi 3. päeva ajad:
KOHT PILOOT MEESKOND REHVID RINGE AEG KAOTUS
1 Sato BAR M 79 1:17.439
2 Raikkonen McLaren M 121 1:17.689 0.250
3 Gene WilliamsF1 M 86 1:18.182 0.743
4 Button BAR M 42 1:18.406 0.967
5 Coulthard McLaren M 93 1:18.473 1.034
6 Pizzonia WilliamsF1 M 47 1:18.855 1.416
7 da Matta Toyota M 92 1:19.098 1.659
8 Briscoe Toyota M 85 1:19.716 2.277
Tundub et McLarenist on siiski taas saamas arvestatav meeskond Selleaastane tiitel on küll läinud kuid järgmine aasta on kõik jälle võimalik
gaas on endiselt laiffi
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Ega muud ei jää üle. kui ainult loota, et Mclaren tõuseb oma uue masinaga jälle konkurentsi. Mclaren pidi täna kui ma ei eksi tegema otsuse kas nad tulevad uue autoga Prantsusmaal rajale või lükkavad seda edasi.
TSITAAT: http://www.formula1.ee/index.php?page=0 ... is_id=2394 Kui hea uus auto tegelikult on, seda selgitatakse kuni teisipäevani kogutud andmetest välja. Otsus tehakse natuke enne, kui autod tuleb transpordiks Prantsusmaale veoautodele laadida: Me oleme palju õppinud. Otsus autode kasutamisest Prantsusmaal tehakse pärast andmete analüüse teisipäeval, kinnitas Mercedese motospordidirektor Norbert Haug Saksa ajalehele `Bild.`
Kui MP4-19B läheb Prantsusmaal rajale, siis on meeskond väga suure üldsuse surve all. Hea ja vastupidava etteastega suudetaks kriitikuid ja fänne veenda, et nad osakavad veel korralikku F1 autot ehitada. Kuid läbikukkumine Prantsusmaal kahjustaks McLaren-Mercedese mainet veelgi. Sellist otsust ei ole kerge teha.
Loodame siis parimat.
TSITAAT: http://www.formula1.ee/index.php?page=0 ... is_id=2394 Kui hea uus auto tegelikult on, seda selgitatakse kuni teisipäevani kogutud andmetest välja. Otsus tehakse natuke enne, kui autod tuleb transpordiks Prantsusmaale veoautodele laadida: Me oleme palju õppinud. Otsus autode kasutamisest Prantsusmaal tehakse pärast andmete analüüse teisipäeval, kinnitas Mercedese motospordidirektor Norbert Haug Saksa ajalehele `Bild.`
Kui MP4-19B läheb Prantsusmaal rajale, siis on meeskond väga suure üldsuse surve all. Hea ja vastupidava etteastega suudetaks kriitikuid ja fänne veenda, et nad osakavad veel korralikku F1 autot ehitada. Kuid läbikukkumine Prantsusmaal kahjustaks McLaren-Mercedese mainet veelgi. Sellist otsust ei ole kerge teha.
Loodame siis parimat.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
OT. ka Williams pidi oma vasarhai ninast loobuma juba see hooaeg. Ungari gp-l pidi juba olema uus nina.
Tsitaat: http://www.formula1.ee
Ajakirja `Auto, moto und sport` teatel võib Williams juba ülejärgmisel etapil Ungaris tulla välja tavapärase ninaga. Topeltkiilu lahendust ollakse aga sunnitud edasi kasutama, sest see muudatus oleks liiga suur ja nõuaks uut assiid ning sellest tulenevalt ka uusi kokkupõrketeste.
Praeguseks ollakse aru saanud, et selline nina on liiga tundlik küljetuulte suhtes. Kõrge ja lühike nina ei võimalda ka eriti efektiivselt lisaraskusi autos paigutada. 2005. aasta autol seega vasar-hai nina Williamsil ilmselt enam ei ole. Kui teised meeskonnad märkasid juba tuuletunnelis, et selline lahendus ei toimi, siis Williams pidi seda valusalt rajal kogema. 2005. aasta reeglites vähendatakse samuti väga palju difuusori mõõtmeid, seega poleks sellisel lahendusel enam nagunii tulevikku.
Tsitaat: http://www.formula1.ee
Ajakirja `Auto, moto und sport` teatel võib Williams juba ülejärgmisel etapil Ungaris tulla välja tavapärase ninaga. Topeltkiilu lahendust ollakse aga sunnitud edasi kasutama, sest see muudatus oleks liiga suur ja nõuaks uut assiid ning sellest tulenevalt ka uusi kokkupõrketeste.
Praeguseks ollakse aru saanud, et selline nina on liiga tundlik küljetuulte suhtes. Kõrge ja lühike nina ei võimalda ka eriti efektiivselt lisaraskusi autos paigutada. 2005. aasta autol seega vasar-hai nina Williamsil ilmselt enam ei ole. Kui teised meeskonnad märkasid juba tuuletunnelis, et selline lahendus ei toimi, siis Williams pidi seda valusalt rajal kogema. 2005. aasta reeglites vähendatakse samuti väga palju difuusori mõõtmeid, seega poleks sellisel lahendusel enam nagunii tulevikku.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Aerotünaamika - sõna on tuletatud tõenäoliselt sõnast "aero" ja sõnast "tünn". Veelgi radikaalsemaks minnes võiks kasutada sõna aerutünaamika, vastavalt siis sõnadest "aer" ja "tünn"Kolin kirjutas:Mclaren tuleb täiesti uue aerotünaamika pakettiga välja
McLareni puhul on küll mõlemad sõnavärdjad vägagi kohased olnud juba mõnda aega.
Ahsoo, Mersu mootorite kirjeldamiseks tuleks ka uus sõna välja mõelda ...
-
- Moderaator
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Has thanked: 2
- Meeldimisi saanud: 17
- Kontakt:
Ma ei saa aru mis sind vaevab. Mingi tõsisem mure vist.KuriUss kirjutas:Aerotünaamika - sõna on tuletatud tõenäoliselt sõnast "aero" ja sõnast "tünn". Veelgi radikaalsemaks minnes võiks kasutada sõna aerutünaamika, vastavalt siis sõnadest "aer" ja "tünn"Kolin kirjutas:Mclaren tuleb täiesti uue aerotünaamika pakettiga välja
McLareni puhul on küll mõlemad sõnavärdjad vägagi kohased olnud juba mõnda aega.
Ahsoo, Mersu mootorite kirjeldamiseks tuleks ka uus sõna välja mõelda ...
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Uus mudel on ju päris konkurentsivõimeline Kimiga roolis , või sa eelmist etappi ei näinudKuriUss kirjutas:Aerotünaamika - sõna on tuletatud tõenäoliselt sõnast "aero" ja sõnast "tünn". Veelgi radikaalsemaks minnes võiks kasutada sõna aerutünaamika, vastavalt siis sõnadest "aer" ja "tünn"Kolin kirjutas:Mclaren tuleb täiesti uue aerotünaamika pakettiga välja
McLareni puhul on küll mõlemad sõnavärdjad vägagi kohased olnud juba mõnda aega.
Ahsoo, Mersu mootorite kirjeldamiseks tuleks ka uus sõna välja mõelda ...
Parem sõita, kui kahetseda...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
quattro kirjutas: Uus mudel on ju päris konkurentsivõimeline Kimiga roolis , või sa eelmist etappi ei näinud
On parem kui eelmine küll, aga see, et McLaren pakub edukalt konkurentsi BARile ja Renault'le pole veel siiski selline tase, mida neilt ootama peaks. Ferrarini on ikka väga pikk tee veel. Vaatame, kuidas neil järgmine võistlus läheb, ehk arenevad edasi.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Nu tagatiib on auto aerodünaamilise paketi üks olulisemaid osasid ja ära see kooles. Midagi on McLareniga ikka tõsiselt mäda. Selliseid asju ei tohiks tipptiimil juhtuda, asi logiseb jätkuvalt. Tõsi küll, vähemalt paistab uus mootor ja auto tubli olevat, aga mis on sest kasu kui tulemust ikkagi vormistada ei suudeta.
kui oleks selline asi juhtunud üks puha millise teise tiimi masinaga, siis sa seda kindlasti mitte ei mainikski. see on miljonist üks võimalus, et selline asi juhtub. jah ja paraku oli see õnnetu ohver mclareni masin. sellegi poolest ei saa seda juhust kuidagi ajada mclareni probleemide valdkonda. see oli küll lihtsalt puhas juhus.KuriUss kirjutas:Nu tagatiib on auto aerodünaamilise paketi üks olulisemaid osasid ja ära see kooles. Midagi on McLareniga ikka tõsiselt mäda. Selliseid asju ei tohiks tipptiimil juhtuda, asi logiseb jätkuvalt. Tõsi küll, vähemalt paistab uus mootor ja auto tubli olevat, aga mis on sest kasu kui tulemust ikkagi vormistada ei suudeta.
Ei hakand uut teemat tegema, Tojootalgi ju uus auto nüüd.
formula1.ee-st:
Kui piloodid räägivad, et uut autot peab veel tundma õppima, siis Gascoyne on teisel arvamusel ning tema jutust võib välja lugeda isegi varjatut kriitikat pilootide aadressil, kellest mõlemast aasta lõpus loobutakse: Auto seadistuse juures ei ole mingeid probleeme ja midagi selle auto juures me tundma õppima ei pea, seletas Gascoyne.
Päris ülbe... Ega tema ei sõida ju. Piloot teab äkki paremini kuidas tema auto käituma peab või mis?
formula1.ee-st:
Kui piloodid räägivad, et uut autot peab veel tundma õppima, siis Gascoyne on teisel arvamusel ning tema jutust võib välja lugeda isegi varjatut kriitikat pilootide aadressil, kellest mõlemast aasta lõpus loobutakse: Auto seadistuse juures ei ole mingeid probleeme ja midagi selle auto juures me tundma õppima ei pea, seletas Gascoyne.
Päris ülbe... Ega tema ei sõida ju. Piloot teab äkki paremini kuidas tema auto käituma peab või mis?
gaas on endiselt laiffi